strami

"Kinek van szüksége anyáknapjára!?"

2022. június 06. 20:33 - sterc

avagy két szösszenet a gyerekeimtől

No. 1.: A hét éves ikerfiaim kitalálták, hogy nekem nincs szükségem anyáknapjára, mindezt pedig így tálalták, szinte felváltva mondták:

-Anya, neked semmi szükséged anyáknapjára, mert te mindig olyan vidám vagy! Azokat az anyukákat kell felvidítani, akik szomorúak, de hát te annyira boldog vagy velünk!

No. 2.:  A hét éves fiamnak magyarázom, hogy ne álljon szóba idegenekkel. Mondtam neki, hogy az apukája vagy én fogok elmenni érte mindig, és ha mégsem, akkor esetleg beszéljünk meg egy jelszót. Aki azt nem tudja, azt biztosan nem én küldtem.  Erre ő:

-De anya, és mennyi időt adjak rá szerinted, hogy kitalálja a jelszót, tíz percet adhatok neki, hogy rájöjjön?

Szólj hozzá!
Címkék: sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://strami.blog.hu/api/trackback/id/tr3417843985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása