strami

LEGO Ninjago Kai's Fire Dragon EVO és LEGO Superheroes Batmobil: The Penguin Chase készletek

2022. június 03. 21:10 - sterc

 

20220603_200158.jpg20220603_195303.jpg

 

 

 

 

 

 

 

20220602_143409.jpg

Néhány éve, még gyesen lévő anyukakánt regisztráltam néhány terméktesztelős oldalra. Ezeknek jellemzőjük, hogy jelentkezel bizonyos teszt projektekre, és ha beleillesz abba a profilba, amit ők keresnek, és beleférsz a létszámba, akkor ingyen kapsz termékmintát, cserébe pedig értékelni kell a terméket, esetleg amennyiben elégedett az ember, a közösségi média felületein posztol vagy véleményeket ír. Néha csak 100, de sokszor akár 500 kiválasztott is van. Kb. 6 éve vagyok tag a trnd oldalon, és azóta tesztelhettem Cien testápolót, Vintage festéket, Perwoll folyékony mosószert, Lupilu popistörlőt, Flora margarint, PreVital macskaeledelt, és legutóbb ezt a két csodás LEGO készletet élvezhettük a gyerekekkel. Illetve egyéb cégen/lehetőségen keresztül már rizst és öko mosószert is tesztelhettem. Sőt, egy alkalommal ismerős jutott be, aki tudott adni nekem is a mintákból.

img_20211122_190841_211.jpgreceived_1266226830151021.jpeg nevtelen.png

 

 

LEGO Ninjago Kai's Fire Dragon EVO 

20220602_192058.jpg

Korhatár: A LEGO-ra írt 6+ korhatár teljesen reális. A hét éves fiú ikreimmel raktuk ki, és ugyan tapasztalt legósok, de sikerült egyedül kirakni, és a türelmük, figyelmük is kitartott végig.

Időigény: Körülbelül 2 óra kirakni egy hét évesnek, ha nem siet különösebben.

Nehézség: A korhatárnak megfelelő a nehézsége.

Élmény: Nagyon jópofa játék, a drón képes kisebb elemet kilőni, ezt különösen élvezik a gyerekek.

20220603_064054.jpg

Összegzés: Élvezhető, pont elegendő nehézségű feladat egy hét évesnek, akik ebben a korban különösen szeretik a sárkányos játékokat, habár kedvenc elem volt a lövésre képes drón is. Ebben az életkorban nagyon jó ajándék, én szoktam szülinapi zsúrra is vinni ajándékba hasonló készleteket. Egy LEGO-val az ember sose lő mellé.

20220603_205852_1.jpg

 

LEGO Superheroes Batmobil: The Penguin Chase

20220603_064319.jpg

Érdekes volt ezt a készletet megkapni pont azután nem sokkal, hogy az összes régi és új Batman filmet, némelyiket sokadszorra újranéztem. Éppen a legjobbkor!

A Ninjago készletet aznap este összeraktuk, amikor érkezett, viszont a Batmobil másnapra maradt. A gyermekeimnek szünet volt, de sajnos nekem dolgozni kellett mennem, és nagyon szerettem volna, ha megvárnak vele a gyerekek, de annyira szerették volna, hogy megengedtem, hogy egyedül álljanka neki, habár a férjem otthon volt, és szükség is volt a segítségére. Ennél a készletnél a gyerekek, és az ő elmondására hagyatkoztam.

Korhatár: Az előző készletnél valamivel nehezebb, 8+ besorolást kapott, ami egyébként teljesen hihető, ugyanis valamivel összetettebb a másiknál, de azért bőven élvezhető a hét éves korosztálynak is.

Időigény: A hét éves gyerekek három órát szántak rá, de kétszer egy órára segíteni kellett nekik a férjem elmondása szerint, ugyanis nem volt egyszerű rájönni, hogy a nagyon hasonló, sok kis fekete rész közül pontosan melyiket kell megtalálni, illetve a képeken a szürke és a fekete között nem mindig látták a különbséget.

Nehézség: A korhatár besorolásnak megfelelő.

Élmény: Nagyon élvezték összerakni, és játszani is szeretnek vele. Ez az autó is képes kilőni magából tüskét, illetve felszerelhetők rá kék lángcsóvák, amikkel nagyon jól néz ki.

20220603_204849.jpg

Összegzés: Nagyon elfogult vagyok a szuperhős cuccokkal, így alapvetően előnyből indul ez a készlet. De valljuk be, egy Batmobil csakis menő lehet. Nekem nagyon tetszik, és a gyerekeimnek is.

A Ninjago készletet az 5-8 éves, a Batmobilt pedig a 7-10 éves korosztálynak ajánlom szívből! A LEGO sosem tartozott a legolcsóbb játékok közé, viszont ha az ár/érték arányt nézzük, akkor mindenképp megéri, hiszen értékálló, és bármelyik másik játéknál tartósabb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strami.blog.hu/api/trackback/id/tr4917847949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása